Kroppen 6 dagar efter två olika förlossningar

Satt och kollade igenom lite bilder och såg att den bilden till vänster är tagen 6 dagar efter förlossningen med A och tog även en bild idag, 6 dagar efter förlossningen med S. Lite skillnad om man säger så. Kunde jag få den kroppen jag hade i somras med den kroppen till vänster, vad borde jag inte få med den till höger? Sådant PEPPAR mig även om de känns om en evighet tills dess när man ser och känner dallermagen i spegeln. O inte tala om dessa bröst! Gah de passar inte alls in i sådär stort format. Känns som om jag är den ända människan på jorden som vill ha små bröst när man ser så många som gör förstoringar. Men nu ska jag slippa känna press över o komma tillbaka (även om jag helst ville va tillbaka till mitt gamla jag helst igår), herregud det var 6 dagar sedan jag förlöste och hunnit förfalla i 9 månader innan dess med väldigt lite träning. Inte konstigt man ser ut som man gör nu. Nae, en dag i taget :) 
 
< 6 dagar efter förlossning med A / 6 dagar efter förlossning med S >
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0