Promenad och träningsprogram

Yey! Idag har verkligheten kommit ifatt en o jag har varit såååå otroligt jäkla trött idag så jag somna både på förmiddagen och nu på kvällen när jag satt upp o amma. De där att man behöver ligga vaken på nätterna o ligga som en uppstoppad korv när man ammar gör ju en inte pigg direkt. 
Men tog med mig mini på en promenad på 30 min i en riktigt bra takt och kände ingenting efteråt. Fick sedan slänga i mig lite käk lite snabbt o de blev pannkisar m kvarg, jordgubbar och kokos. Dör så gott! Nu senare på kvällen körde jag igenom ett set av träningsprogrammet från olgas bok och om man säger så så orkar man ju ingenting hahaha så de är ju som o va tillbaka på ruta 1 men jag ska kämpa mig tillbaka. 




Kommentarer
Postat av: Joline

Va spännade med Olgas bok! Jag har själv varit nyfiken på den!

Svar: Ja de står bra saker i den, men man känner att man är ganska så tränad sedan innan då övningarna knappt känns men ska ge de lite tid iaf med tanke på att de bara är två veckor sedan jag födde
mittfatass.blogg.se

2015-04-27 @ 21:25:25
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0