Superlördag

Redan lyckorus av den "träning" jag får. Tog med mig båda flickorna på promenad i vagnen förut. Blev strax över 3 km och kroppen verkligen ville som jag ville. Båda hann o somna i vagnen så medans de sov gott ute så körde jag igenom träningsprogrammet o körde två set denna gång och jag kände mig konstigt nog riktigt stark! O varje rörelse bara gjorde så jag sken upp av lycka även om det är styrka på en helt annan nivå än vad jag körde för 1 år sedan så bara älskar jag att få använda den. När jag skulle köra plankan för första gången på knäna 2 veckor efter förlossningen med A så skakade hela kroppen de ynka 10 sekunderna jag klarade av, denna gång så klarade jag hela 40 OCH 50 sekunder! Tror nog de har med att jag var så pass "tränad" innan jag blev gravid. Tror jag har träningen o tacka över lag för såhär 2 veckor efter förlossningen så känna kroppen som vanligt o har inte ont någonstans?!! Så jag tror mycket på att man ska vara snäll mot sin kropp och låta den styrketräna, tror man vinner på det i längden. 

Hann även slänga i mig en hemmagjord hamburgare m ost, grönsaker och kvarg. Fy satan va gott! 




Kommentarer
Postat av: Joline

Åhh, va mysigt det låter!!

2015-04-27 @ 21:25:54
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0