Behöver vila

Söndagen blev det spinning 75 min. Det sööög i benen och kändes nästan som o föda barn haha. Men skönt vare. Åkte sedan igår till gymmet på morgonen men insåg att jag egentligen behövde vila så jag körde bara 25 min på crosstrainern och körde igenom magen men sen blev det visst promenad med A och jag tog med mig mini i vagnen och vi klampade på så blev helt plötsligt milen. 
 
Idag körde jag ben. Kändes kanon. Körde både knäböj och utfall i smithen med vikt. Körde raka marklyft men denna gång tog jag två st 5 kgs i varje hand. Körde även höftlyft med vikt, baksida/framsida lår i maskin och avslutade med dropset i benpressen. Tänker försöka smyga på lite mer vikt för varje benpass. Älskar de. Körde även armar men då kände jag verkligen hur kroppen inte vill mer. Imorgon blir det varken något pass eller styrka. Känner jag för o göra av med lite energi så får det bli en lugn promenad och max 1 timme. Måste vila även om det är svårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0