Onsdag

Har precis tryckt i mig en hemmagjord kycklingwrap och passade på o la mig nu i solstolen när de båda två sover. 
Jag körde ju ben i söndags och seriöst, 
Jag har haft den mest brutala träningsvärken i ändan så i måndags kunde jag knappt gå en promenad på 25 min och kunde knappt gå uppför de små backarna. Drog efteråt världens längsta stretch och träningsvärken var inte lika brutal igår. Va igår på gymmet när de öppna och körde axlar/bröst/triceps. Blev ett okej pass. Bättre kontroll i dips, körde 5 rep x3 så de går ju framåt. Körde även dips mot stång (se bild) dom har blivit en ny favvoövning. På kvällen gick benen som trumpinnar i 5km.  

Blir nog bara en promme idag med. Var sugen på BC men då är inte de passet idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0