Träningsvääärk

Om jag har haft träningsvärk i baksida lår? jotack. Dom där fjuttiga raka marklyften gjorde sitt vill jag lova. Har typ inte kunnat böja på benen eller något haha.
Onsdagen åkte jag bara upp och gick på löpbandet  och körde crosstrainern i 40 minuter för att jag var rastlös på kvällen.
Torsdagen bjöd på bröst, axlar och mage. Körde dropset i axelpressen och det käääääändes vill jag lova. 
Fredag blev det rygg. Hängde på låset vid halv 7 och hade sådan energi. Var så himla härligt.
Idag tog jag med mig mini och gick 8 km. Kände att de var nån vecka sen eller så jag gick på promenad. Har varit sånt skitväder men så skönt det var idag. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0