Vardagen vändes från den ena till den andra

Ojsan säger väl jag. Jag sökte nämligen utbildning i våras som skulle starta nu i höst i hopp om att kunna göra avtryck på intervjun för att komma in nästa år men jag fick så pass låg reservplats så jag kom in redan iår så jag tackade ja. De började i måndags och dom ringde mig i onsdags, va där på info i torsdags och hade första lektionen i fredags 8.30-16. Huja! Så nu är T pappaledig och jag studerar. Gud jag fattar ingenting. Har tränat på rätt bra ändå i veckan. Kommer knappt ihåg vad jag tränat då jag känner mig matad med info och nya intryck. 
Men livet känns som en lättnad, äntligen är det min tur. Även om S knappt är 5 månader så har hon det bra med sin pappa, som även vill vara pappaledig. Träningen kommer såklart finnas i min vardag, blir o lägga upp det när jag kan. De dagar jag har hemmastudier kan jag åka typ när som, vissa dagar går jag lite längre så tar jag vilodag. Hoppas på att få ihop 4 pass i veckan iaf. 
 
Ja nu ska vi se. Körde ben idag. Gick riktigt bra och körde raka marklyft med stång. OOOOM jag saknat det? La på 2 st 5kg. Kändes riktigt bra. Skippade utfallen då jag kände lite i ljumsken sist. 
 
Nae nu får jag sluta skriva. Känns som om jag bara flummar. Lägger ut lite bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0