Allt möjligt

Att vara utan bil funkar helt okej. Går som en dåre överallt. Bara av att jag gick och lämna A på dagis, vidare till BVC, vidare till affären, vidare hem med grejerna och vidare och hämta dagis blev 9 km.
 
I fredags körde jag bla axlar. Kändes dock himla konstigt i kroppen. Vet inte om det var för att jag cykla upp och sedan kände mig svag i bålen så jag tappade hållningen eller något. Blir ändå 9 km fram och tillbaka med cykel. Vägrar cykla på 1an och sitter i uppförsbackarna.Så det är alltid något. 
 
I lördags drog jag till gymmet och körde ben och mage innan jag for ivägt på jobb. SATAN vilket härligt pass det blev. Ville bara träna mer och mer och orken var på topp.
 
Igår så var jag på nya BC. Riktigt bra är denna release. Kommer nog bli grym när man kört den några gånger. 
 
Idag drog jag o grannen på 9 km efter dagislämning. Hade tillsut ingen känsel i skinkorna för det var så kallt men gud så skönt det var och så fint ute. Nu på kvällen så frågade S om jag skulle följa med till gymmet så vi körde ett lite halvdant överkroppspass, blir ju oftast så när man kör med någon (;)) men jag ökade faktiskt en del, speciellt i bänkpressen. Riktigt roligt. O jag kände mig riktigt bekväm med och träna ikväll på gymmet bland allt folk. Tummen upp till mig!
 
Imorn ska vi till banken och se hur det blir med bil, hoppas på det sker snart så man kan börja träna som man vill.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0