Titt på fasen

Ibland är sådan bilder så jäkla kul och se tillbaka till. Man tycker det känns hopplöst och tror aldrig att man kommer tillbaka till där man var men tur att man verkligen har givit sig fan på det och kämpat. Bilden till vänster är när jag gick till gymmet första gången efter denna förlossning. I början av maj var det. Den andra bilden är från igår, 7 månader efter den vänstra bilden.
 
 


 
Känner att jag känner mig lite lugnare var det gäller min begränsning av träning. Det är ju inte så att jag har slutat träna, utan bara en period med mindre träning på det sättet jag vill. Som igår blev det rask promnad i sammanlagt 2 timmar tex eftersom jag behövde göra ärenden efter dagislämning. Idag blev det bara 30 minuter. Hoppas på att kunna åka till gymmet på söndag och få njuta ordentligt. antingen om jag kan låna mammas bil eller så cyklar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0