Tjopp

Åh sitter här och känner mig lagom färdigtränad. Blev lite impuls med spinning med grannen. Riktigt jobbigt men så kul. Ingen av oss orkade åka hem efter så vi körde lite lätt mage/flammsande. Hon kände även om mina magmuskler har gått ihop och hon tyckte att de nästan var tillbaka. Så skönt! 

Körde BC igår. Vilade i tisdags då vi äntligen har beställt ny bil som kommer den 29e! Så glad! Kan man börja träna som vanligt igen sen även om jag faktiskt har fått minus igen på både måtten och vågen! Röven är äntligen under 100 cm och jag har ca 3,5 kvar till vikten som jag hade precis innan jag blev gravid. Om jag ska gå till lägsta vikten som jag har haft totalt innan jag blev gravid igen så är det ca 5 kg kvar. Men jag vill inte stirra mig blind på det utan det får känslan om hur kroppen känns avgöra. Skam den som ger sig även om det går sakta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0