Onsdag

Veckorna går ju hyffsat fort ändå. Jag är extremt svullen. Låren har blivit enorma och även de mjukaste sömmarna på leggings o mjukisbyxor gör avtryck i huden på låren och även vid vristerna. Buhu. Vätskan lär väl fyllas på ännu mer men vet ju att den kommer försvinna även om man inte alls trivs som man ser ut nu. Brösten är enorma och tunga! Buhu! Men det är bara 45 dagar kvar till BF. Inte klokt! Så jag håller uuuuuuuuut! Jag vet ju att all vätska o fett man har lagt på sig går o göra något åt sen som tur är. Man ska vara tacksam över att man faktiskt snart har sitt andra barn när jag vet folk i min närhet som inte ens blir gravid med inseminerging och försökt i väldigt många år. 
 
Var iaf på vattengympa i igår morse. Himla skönt o få röra lite på sig iaf. Men sen på fm så böjde jag mig pyttelite framåt och världens jäkla smärta bröt ut i nedre ryggen o ner i "fästena" till skinkorna. Kunde knappt gå framåt men framåt kvällen var det bra igen, hade bara lite känningar i ryggen o idag känns det helt ok. Bara blygbenet som jag har riktigt ont i. 
 
Konstigt de där med smärtan, ena dagen har jag så jäkla ont så jag ligger som en död sill på soffan och sen en annan dag kan jag typ känna mig okej. Hoppas bara att det ger med sig när jag har fött o kan få komma igång med lite promenader till o börja med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0