Ben/triceps

Idag blev det ett ben och tricepspass. Blir så glad att jag kan få det o svida i benen trots bara min egna kroppsvikt som vikt. Dock kör jag med vikt i baksida/framsida lår maskinerna. Vet inte när jag ska våga mig på vikter även om jag känner att kroppen mår bra. Men man vill ju inte skada något i onödan. Ställde mig sedan 30 min på crosstrainern och Gud så svett jag blev! Har saknat o svettas såhär! Älskar det! Älskar att ha träning som en del av vardagen. Man orkar så mkt mer. Åkte till gymmet stentrött och åkte där ifrån med massa energi.

Dock så är jag frustrerad över mitt utseende just nu. Speciellt idag. Inte själva vikten i sig som stör mig utan det där att man har en hel jäkla garderob med kläder som man vill använda men kan knappt ha något. Saknar min gamla (lr ska man säga nya?) form som jag hade i somras. Vill bara komma dit nu! Utgå där ifrån. Ja morr på eländet. Mätt mig iaf över buken o det är typ 8 cm minus så nått o vara glad över. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0