Fullt upp

Har inte skrivit här på 1 vecka. Förra tisdagen så körde jag ett benpass. Körde lite med vikt bla i benpressen och ändrade och körde utfall med bakbenet på en höjd. Kan säga att på onsdgaen hade jag sååååååååån sjuk träningsvärk i röva och låren. Har haft svårt och sitta på toa. haha. Men fick såklart mersmak och vill bara lasta pååååååå. Sedan ons-fre tänkte jag ha uppehåll från styrkan då vi målade om altanen och tänkte bara ta promenader om jag hann vilket jag inte gjorde men kan säga att måla nästan hela dagarna och kliva upp och ner på stol gjorde sitt. 
I lördags var jag sjukt sugen på styrka så drog ett axel/bröstpass. Igår 75 min spinning. Körde på som en galning och känner ingenting idag? Konstigt. Idag blev det rygg och baksida axel och så lite mage. Måste få till bättre övningar för mage känner jag. Lixom känner inte av den längre men vågar inte göra så många övningar. 
 
Annars känner jag mig lite tjock i halsen. Hoppas jag inte håller på o blir sjuk. Har två hositga och snoriga tjejer här hemma. Usch
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

preppa med massa ingefära och blåbär och få bacillerna att fly fort!
Bra kört *applåder*

2015-07-27 @ 22:49:48
URL: http://mindrefett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0