Lite resultat

Fredagskväll och inget svull. Helt otroligt. Åkte upp till gymmet förut och gick bara 30 minuter på löpbandet med en jäkla speed. Har haft ont i huvudet typ hela dagen. 
 
Igår körde jag på crosstrainern hela 40 min(!) i bra tempo och gick 10 min på löpbandet. 
 
Imorgon får det tyvärr bara bli en promenad på morgonen då jag ska fota bröllop och gymmet öppnar sent. Riktigt sugen på ett styrkepass men får ta det på söndag. Är så stört taggad på o komma tillbaka till min form som jag hade förra året. 
 
Tänkte jag skulle uppdatera lite resultat här när jag ändå är i farten:
 
Vikt
Vikt sedan förra vägningen:
 -1,1 kg
Kvar till vad jag vägde innan graviditeten: 11,5 kg
 
Mått
Arm som störst: 
39 -> 32 -> 34 -> 29 ->32(0)
Under byst: 99 -> 83 -> 91 ->78 -> 82 (0)
Vid naveln: 97 -> 75 -> 91 -> 68 ->75 (-2)
Buk som störst: 124 -> 89 ->114 -> 81 -> 92 (-4)
Röv som störst: 125 -> 106 -> 119 -> 98 -> 107 (-2)
Lår som störst: 77 -> 59 -> 64 -> 57 -> 59 (0)
 
Yey! Lite har hänt, sakta men säkert drar det ihop sig och det blir man ju taggad av. När jag har samma mått som det fetstilta är jag tillbaka till som jag hade förra sommaren. Målet är just nu att ha 10 kg kvar och målet efter det ä att ha 8 kg kvar för då är jag under en viss gräns. Längtar! Idag är det btw 3 månader sen S föddes. 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hur bra jobbat som helst ju, det är ju inte länge sedan du var gravid! Det är 5,5 år sedan jag fick barn och hej och hå vad jag kämpar på neråt, men nu har jag fått ett fint flow i alla fall!

Svar: Åh du såg ut o ha en intressant blogg :D Alltid kul o följa =)
mittfatass.blogg.se

2015-07-10 @ 21:39:22
URL: http://mindrefett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0