Söndagskväll

Skrev ju att jag skulle ut o dricka alkoholfria drinkar i torsdags. Tog en haha så det var inte så mkt o hänga i granen och dansade i ett par timmar i 5 cm klack. Drog till gymmet för o köra lite kondition bara men gick av ganska snart för var helt mosad i kroppen. 
 
Men igår, lördag körde jag axlar och bröst och det gick så bra! Axlarna fick sig en omgång och ökade i både axelpress och lutande hantelpress. Älskar när man känner vart man verkligen tränar muskeln. 
 
Idag gick jag och min familj 8 km på morgonen. Kan inte låta bli och sukta efter styrkepassen. Älskar det så jäkla mkt! 
 
Inte nog med det så kom mammi förbi med materiell lycka idag då dom har varit utomlands. Nu kan jag dö lycklig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0