Woooooopp

Nämen uppdatering två dagar i rad. Inte illa pinkat. Det blev ben och armar imorse. Det kändes vill jag lova. Provade smithen och slängde på ett par 5or. Jag bara älskade det. Vill mermermer! Vet inte när jag ska våga lasta på mer. Måste fråga mig fram. Aja. Provade även raka mark med 2,5kg i varje näve bara för o känna på tekniken och det funkade fint! Baksida lår fanns där vill jag lova. Åh! Vill kära all in nuuuuuuuu! Känt mig sträv i halsen idag och bokade även spinningen på kvällen och gick på den ändå och känner mig mkt bättre nu konstigt nog. Hoppas de var något skit som satt på tvären.
 
Liten bild på magen. Känner att jag inte har så mkt att klaga på. Vafan, jag har haft ett bukomfång på 124 cm, gått ner 24 kg, gått upp ca 26-27 kg med barn 1, gått ner alla dessa och hamnade på ca -40 kg, för att sedan bli gravid igen och gå upp ca 22-23 kg och sedan se ut såhär 3 ½ månader efter barn 2 och har då ca 10 kg kvar (eller något). Sen att den är som en "påse" och full med bristningar och en liten kant längst ner är ju en annan femma ;) 
 


 

Kommentarer
Postat av: Marina

Bra jobbat att lyssna på kroppen! Ack så svårt men oh så nödvändigt.

2015-07-29 @ 16:31:47
URL: http://mindrefett.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0