Ordentligt pass

Yey! Idag körde jag mitt första ordentliga träningspass på gymmet. Blev rygg och baksida axel. Fick ändra om lite, bl.a. så tog jag bort marklyft just nu och så la jag till mage oxå. Ska lägga till en till ryggövning nästa gång. Men Gud vad man kände hur musklerna fick jobba även om jag inte maxade (vill ju kunna röra mig imorgon). Men påt imorgon bitti igen. Se vilken ordning det blir. Ska försöka köra detta schema som jag fixar till nu över sommaren o se om de händer något.

Annars så blev det mkt mat på midsommar, vilket jag ana att det skulle bli. Igår så gick jag och familjen 8,5 km och sedan på kvällen tog jag med mig S o gick med en vän ca 4,5 km så blev mkt gå igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0