Rosslig

Åh jag har fortfarande varit rosslig i halsen men ändå kört på för har inte känt mig sjuk. Så igår så körde jag lite övning här hemma ute i solen med mitt stora hjärta, så vi räknade tillsammans o så, himla mys. Sen på kvällen for jag till gymmet och gick 20 min och sedan körde jag ett rygg och axelpass. Älskar dessa muskelgrupper och gick riktigt bra o tog ju inte och maxade direkt men det var ändå lite motstånd. Tänkte mer på hållningen. Ja det var en fantastisk känsla. Hade tänkt o gå nu på morgonen med mitt lilla hjärta men känner mig inte alls bra o rosslandet är såklart värre. Se om det bara är för att det år morgon lr om jag är sjuk igen. Se hur jag mår under dagen. 

På torsdag kväll går T på semester och är hemma 7 veckor med oss så då tänker jag börja köra seriös med träningen och snickra ihop ett schema. Tänker ta mycket från det jag hade innan men benämningarna kommer jag inte köra utan kommer fixa något annat där. Man är ju livrädd för o förstöra sig själv. Optimala vore ju o ha en PT nu men man är ju inte rik direkt när man är mammaledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0