En liten (läs stoooooor) bild

Då var vecka 39 här och 13 dagar kvar till BF. Inte det helt sjukt? Sedan jag skrev sist har jag varit lite sjuk men annars har de bara varit vattengympa 1 gång i veckan och någon promenad enbart runt kvarteret här hemma. Sista veckan har jag nästan haft konstant brutal värk i blygbenet o ibland domntat i baksida av låren o mestadels legat ner så har haft lite panik men igår och idag har det känts helt okej. Bara extreeeeeemt trött. Bokat vattengympan till på tisdag i vanlig ordning o på fredag har dom påsk-special så då har dom 1 timmes vattengympa o ska nog boka mig på den o hoppas på att bebis kommer. haha. Vågen står på ca 22-23 kg +. Känns ändå helt okej och har inte alls lika mycket panik över vågen som jag hade för ett tag sen då jag är så sjukt jäkla inställd på att gå ner dessa kilon så jag vet att det inte kommer vara några problem. Är så motiverad redan nu. Dragit på mig himla mkt vätska i kroppen, helt sjukt hur kroppen kan bli, men snart så är det över. 
Bristningar har jag knappt fått denna gång. Har ju så pass mycket sen jag gick upp i vikt fär 100 år sedan o sen de jag fick med A är de som syns på bilden som fortfarande inte ljusnat. Är typ 2-3 bristningar som har blivit nån halv cm längre, inte mycket mer så det är jag tacksam över. Har väl en hel påse på magen o fylla ut ;) 
 
Så när jag skriver nästa gång så är nog bebis här, kanske slinker in med något mer inlägg.
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Elena - Gravid BF April.

Åh, vad spännande! Nu är det inte långt kvar för någon utav oss!

När tror du min lilla tittar ut? :)

2015-03-30 @ 18:09:48
URL: http://baraelena.se
Postat av: Daniella 🌙

åh, grattis <3

2015-03-30 @ 18:49:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0