Dagarna rullar

Lite kortis uppdatering:
 
Söndag: Gick med A i 60 min.
Måndag: Körde träningsprogrammet.
Tisdag: Ja vilket är idag. Dagarna bara rinner iväg. Var och gick en rask promenad på 40 min på gymmet. Utmanade mig lite men i slutet kände jag verkligen hur trött jag var i bäckenet. Men vilket problem jag har med träningskläder! Blö allt åker upp så jag blir tokig, Brösten och buken tar alldeles för mycket plats i mina tröjor så allt blir magtröja typ. Men har iaf lugnat ner mig lite angående min kropp, en dag i taget och äta bra och röra på sig så borde ju något hända. Måste sluta stressa. Herregud jag fick barn nyss. 
 
Två av grejerna jag åt igår.  Äpple med kanel och en riskaka med jordnötssmör. Sen en tallrik med bulgur, nötfärs o lite sallad. Provade även o göra pannkakssmeten lite tjockare o gräddade i våffelgärnet ooooooomy så gott de blev, kvarg och jordgubbar och man är i himmelen.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0