Gymmet och jobbiga tankar

Ja dagarna rullar ju på och äntligen fick jag i mig något o äta förutom bananen jag käka innan jag for till gymmet. Pöh ensam med S o hon har inte varit nöjd samtidigt som hemmet behövs städas.
 
Igår var jag på gymmet för första gången och jag har saknat det såååååå mycket. Gick bara 30 minuter på löpbandet så var inte så mkt mer men vad härligt det var o få andas lite annan luft. Även nu på förmiddagen var jag ju iväg och gick 45 min på löpbandet och åkte sedan hem o gjorde övningarna. A låg bredvid mig och försökte härma. haha. 
 
Nu åt mina tankar. Vilket är jäkligt jobbiga sådana just nu. Jag skrev för någon vecka sen eller så att jag inte kände mig stressad med o gå ner dessa kilon, men just nu mår jag hemskt dåligt över dom. Dels för att vågen typ går uppåt istället känns de som? Känner mig riktigt ledsen över hur jag ser ut och allt hänger, man ser ju vilket håll tyngdlagen går åt om man säger så. Inga kläder passar o typ skäms o visa mig. Magen hänger, röven hänger om något (platt, hängig och bred) o brösten är alldeles för stora för att jag ska trivas o de är överallt och helt plötsligt fick man världen ryggfett igen .Det ända som finns kvar som man kan se någon ynka kontur av är axlar och baksida lår, resten är övertäckt med fett o hänger. Jag känner mig likadan inombords som jag gjorde förr o jag hatar o känna såhär för jag vet hur dåligt jag har mått över de förut. Jag vet att det är oförskämt av mig o säga så när jag har fått det finaste man kan få här i världen men om man inte trivs och inte känner sig glad över sig själv, hur ska man då orka vara en glad mamma? När man för första gången i sitt liv började o känna sig nöjd så är man tillbaka på ruta 1 igen, Nej jag måste tänka positivt, jag kommer förhoppningsvis tillbaka där jag var någongång. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kasta ut vågen, den säger ingenting om kroppen. Du är jättefin!

Svar: För mkt kontrollsbehov för att det skulle hända ;) Naevars men måste ha en liten vägledning även om måtten är viktigast :)
mittfatass.blogg.se

2015-05-02 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0