Lite resultat

Dagen har bestått av utomhusfix, lek och fotning av dop. Älskar att få använda kroppen. Eftersom de var så sjukt fint väder nu på kvällen så tog jag med mig S ut på promenad i 1 timme. Sådär lagom tungt o dra vagnen men skönt var det. Lagom mycket mat, inget hets (som det gääärna blir på helgen) och nu har jag avnjutit en proteinglass framför gladiatorerna. 
 
 
Här har vi lite uppdatering av måtten och vikten. Tänker inte ha några speciella dagar jag uppdaterar detta då jag inte vill att det ska vara någon stress utan gör det när det känns rätt, som igår tex. 
 
Vikt
Vikt sedan förra vägningen:
 -1,8 kg
Kvar till vad jag vägde innan graviditeten: 12,6 kg
 
Mått
Arm som störst: 
39 -> 32 -> 34 -> 29 ->32(0)
Under byst: 99 -> 83 -> 91 ->78 -> 82 (0)
Vid naveln: 97 -> 75 -> 91 -> 68 ->77 (-2)
Buk som störst: 124 -> 89 ->114 -> 81 -> 96 (-5)
Röv som störst: 125 -> 106 -> 119 -> 98 -> 109 (0)
Lår som störst: 77 -> 59 -> 64 -> 57 -> 59 (0)
 
Ja magen har ju dragit ihop sig en hel del! Riktigt skönt men fy bövelen vad sladdrig den är. Inte klokt haha. Ska bli intressant hur den kommer se ut om några år. Man har ju fått sånt sladder/ryggfett sen magen försvan. Kommer ihåg att de blev så förra gången med så hoppas de försvinner snart. Såg dock idag att de finns lite konturer som kommit fram över skuldrorna igen. Något att hurra över! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0