Lördag

Liten uppdatering sedan sist

Torsdag: blev en promenad på morgonen. Kommer inte ihåg hur lång tid de tog då jag stannade o pratade en stund med en bekant.

Fredag: hade en dålig morgon så gick till dagis o va totalt ute i o gick i 80 minuter. Behövdes så pass trött som jag var. Resten av dagen var sjukt dålig. Mitt psyke vari botten så vill inte ena nämna något mer.

Lördag: varit mycket bättre idag som tur är. Lagom peppad när jag kunde dra på mig mina bia brazil träningsbrallor igen även om de satt åt en del i magen fortf. Utan o tveka skönaste träningsbyxan.  Så brassade iväg på en morgonpromme i solen. Var ute i 40 min i en riktigt bra fart. Kan de varit all choklad igår som satte fart på den energin? Gjorde även övningarna när jag kom hem o hade en tjej här hemma som skulle underhålla mig samtidigt. Känns verkligen att just dessa övningar hjälper så mkt! Helt otroligt även om de känns som jag har världens sladdrigaste kropp så har jag ändå förhoppningar om o kunna komma tillbaka där jag var, ja magen kommer ju aldrig bli som den jag vill ha men lider inte av det längre. En stor övervikt o 2 graviditeter sätter ju sina spår men man kan alltid göra det bästa utav det. Känner att kosten har funkat bra dessa dagar förutom lite överflöd av onyttigheter dessa två kvällar. Tillåter mig själv o ha ätardagar men måste va i måtta.

Ja vanligt svammel om allt o inget som vanligt, nej nu ska jag försöka sova för imorgon vaknas Kolmården så det får bli min motion imorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0