Onsdag

Ja då var de redan onsdag. Tiden går så fort! Varit en bra dag. Gick till dagis idag och sedan fortsatte jag o S o gå en sväng så blev 55 min varav några min spenderades på dagis. Blev svettig som en gris av o dra vagnen. Såg att de skulle bli soligt imorn igen så går nog då med. Körde mina övningar nu på kvällen då S ville äta direkt när vi kom hem efter prommen. 

Jag längtar så dant tills jag kan åka till gymmet o köra igen kroppen. Jag gjorde ju de första gången när A var 5 veckor så efter nästa fredag ska jag nog ge mig på de. Självklart enkelt, lätt o lugnt för o känna sig fram så inget går galet till. Men har jag återhämtat mig så pass bra så borde de inte va några problem. 




Kommentarer
Postat av: Louise

Ja sålänge du inte gör något kroppen inte är redo för så går det säker superbra! :)

2015-05-07 @ 21:58:59
URL: http://sizesixteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0