Söndag

Ojdå vad dagarna går. Ja dom går i ett verkligen. Kommer typ inte ens ihåg vad jag har gjort. Det jag vet är att min stress är brutal just nu så i fredags va allt hemskt. Så helgen har varit superlugn med inga direkta tider att passa och bara varit med familjen. Tränade lite styrka igår. Blev typ ben och bålen. Jag supersetade en del övningar och blev så himla svettig! Underbart om ni frågar mig. Så det blev ett bra pass, antagligen för jag svulla som bara den i fredags. Idag gick jag 1 timme på löpbandet. Tror jag håller på o bli sjuk för halsen krånglar o känner mig snorig. Vill verkligen inte det nu. Ja luddigt som vanligt när jag skriver här haha. 

Pulled chicken, bulgur och mangosalsa och man är sedan i himmlen! 

Kommentarer
Postat av: Joline

Hoppas du slipper bli sjuk! Hua!

2015-06-08 @ 21:06:13
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0