Woopwoop!

Igår morse for jag till gymmet. Skulle ha kört utvecklingen på programmet men glömde fota av de så körde bara de jag kom ihåg. Bl.a. så var det ytterligare 1 set till. Kan säga att jag har träningsvärk i magen idag o jag älskar det! Kan knappt hosta så känns de. Gick även 35 min på löpbandet.

Idag gick jag även 35 min på bandet och kände att jag kunde öka level ända till 6 ett par gånger utan av o känna mig ansträngd. Så det utvecklas hela tiden. Första gången jag gick på löpbandet efter grav orkade jag knappt level 5. Så små stepp framåt. Försöker fokusera på hållningen mkt när jag går oxå. Så fort jag känner att jag går för fort så jag börja svanka så sänker jag nivån o så provar jag o öka efter en stund. Funkar bra tycker jag. Gäller o puta fram bäckenet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0