Dubbelt upp av träning

Var imorse och körde igenom bröst, axlar och triceps. Älskar att jag har ökat i lutande hantelpress riktigt mycket. Man börjar se att de putar lite om bröstmusklerna och att mina bröst äntligen håller på o tinar bort. Ja kanske ni tycker är konstigt men vill verkligen inte ha stora bröst igen. Men efter jag har slutat amma har de dragit ihop sig väldigt mkt. 

Men iaf, efter en dag med trotsig unge delux så bara kände jag nig lagom frustrerad så när båda barnen sov så åkte jag upp till gymmet igen för att få ur mig de sista. Så trampade på riktigt tungt på crosstrainern i 40 min. Svettig som bara den och en ny människa kom hem och orkade med resten av kväll. Träningen är verkligen en del av mig. Den hjälper mig på så många vis. Den hjälper mig verkligen genom både glädje, nedstämdhet, styrka och energi. 

Pressade förövrigt igenom 4 armhävningar på tå idag i första setet. Det går framåt!

Väldigt svårt och fånga på bild med min kassa mobilkamera och lysrörsljus (fotonörd jag vet) men det skulle verkligen va kul o skala av lite fett för o få fram de där som finns där under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0