jahopp

Åh var det förra måndagen jag skrev sist? Har tänkt skriva varje dag men sen har något annat kommit mellan. Jag har tränat på bra. Haft några riktigt asbra pass. Fyllde år i torsdags och firade med hamburgare på olearys, kan säga att fredagspasset var det mycket tryck i vill jag lova. Känns som om jag har konstant träningsvärk i baksida lår och röva. Får verkligen träningsvärk VARJE gång jag kört dessa muskelgrupper. Hade vilodag i lördags. Välbehövligt då jag jobbade 10-22. 
 
Igår morse var det ben på schemat. Gick riktigt bra.
Ikväll blev det kondition i form av 30 minuter på crosstrainern och 30 minuter på löpbandet som varvades med gång och löpning. Kan säga att jag var riktigt svett och kände varje jäkla steg i hur öm jag var i röva. 
 
Fick en ny träningsväska när jag fyllde samt pengar så fick hem mina nya bia braziltights idag som jag beställde. Sååååå snygga och helt klart BÄSTA byxorna utan tvekan. Röva sitter där den ska och mina breda höfter ser inte superbreda ut i dom. Materialet är kanon och inte alls slitna om man tänker hur mkt jag använder dom. 
 
Ska även visa en lite formbild på magen snart med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0