Morningshape

Det rullar på bra här tycker jag. 
 
Körde ben i måndags. Tyckte inte alls passet kändes så mycket men har känt av det nu dessa dagar. Tänkte jag skulle skippa smithen nästa gång jag kör knäböj och köra med stången. 
 
Igår blev det bröst/axlar/triceps. Kan säga att mina triceps har varit jääääkligt ömma idag. Tror jag kan ösa på mer i lutande hantelpress nästa gång. Armhävningarna blir mer stabila. Längtar tills jag klarar 10 på tå. Avslutade med 20 min på crossen. Åkte även upp till gymmet på kvällen och både gick på löpbandet och körde crosstrainern. Var riktigt rastlös igår.
 
Idag rev jag av rygg och biceps. Är sugen på någon ny ryggövning men vet inte vad. Avslutade med 20 minuter på crosstrainern. Gick även 40 minuter med barnvagnen på eftermiddagen. Ätit GOOOOOOOD mat. Sötpotatis har blivit ett beroende igen. Gjorde biffar till gjort på kycklingfärs. Blev himla bra. 
 
Annars så invigde jag mina nya träningsbyxor idag. Här ser ni även morgonformen. Tycker magen mer eller mindre ser ut som innan graviditeten men då har jag ändå inte gått ner allt. Ska bli intressant o se hur den ser ut när jag är tillbaka i samma storlek som innan.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0