Sockerfri

Haft en härlig helg! I fredags körde jag ett riktigt bra ryggpass på morgonen. Lördagen blev 50 min på crosstrainern och sedan på kvällen blev det bröllop där man åt en hel del. Idag så åkte jag upp och gick en sväng på 40 min innan gymmet stängde. Har gått i ett idag.

Ja som rubriken lyder, sockerfri. Jag vill nu att det ska hända lite med kroppen så därför tänkte jag vara sockerfri fram till julafton. Just de som är mitt problem; svull på helgen. Undantag är när A fyller år men annars är det bra och ordentlig mat. Sköter mig bra i veckorna så bör ju inte va några problem men när helgen kommer så får jag trolla fram fantasin och äta något litet och bra alt äta mig ordentligt mätt på bra mat. Ja se hur det ska gå men det ska vi nog få ihop. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0