Lite uppdatering

Åh det var nu ett tag sen jag skrev av lite olika anledningar. Sist skrev jag om att jag hade börjat o studera men valde att hoppa av då mitt mammahjärta skrek och kändes som om jag hade övergivit min S. Så började helt enkelt ett år för tidigt och efter att jag valde att hoppa av har jag känt mig lagom omtummlad och typ värdelös o depp men jag har tränat på som vanligt, ätit skapligt. Ätit väldigt mkt på helgen dock. Jag har varit nere på helt ok lägsta vikt men nu känner jag att jag faktiskt måste ta tag i detta nu. Jag vill komma ner i den storleken jag var innan dock ser jag en hel del resultat av styrkan så det är ju alltid något. 
 
Jag har uppdataerat lite av träning och så på min instagram men det är ju en bråkdel av allt jag tränar. Bland annat att jag gav mig ut på en promenad och fick för mig att börja löpa. Var ute 10 km och löpte 5 sammanhängande km. Första löpet efter förlossningen och man klarar 5 km. Var riktigt nöjd den dagen kan jag säga.
 
Imorse körde jag ben . Maxar fortfarande inte det området men är på god väg. Nu på kvällen så drog jag ut på en tur på 5 km och löpte 3 km av dom med rätt bra fart och med en andning som var lugn. Helt otroligt hur kroppen klarar detta, var alltså andra gången jag löpte nu. 
 
Har även slutat och amma och brösten har dragit ihop sig riktigt mkt vilket jag tycker är riktigt skönt. 
 
Ja lite flummigt som vanligt men ska dra till med någon kroppsbild snart tänkte jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0