Söndag och en liten bild

Då var det söndag igen. Var uppe på gymmet förut och körde 30 min på crosstrainern och 10 min intervaller på löpbandet. Igår var vi några tjejer som körde et cirkelpass tillsammans och sedan gick ut o käka. Himla mysigt.
 
Annars har veckan bestått mest av kondition. Körde ett helkroppspass i torsdags på morgonen. Riktigt bra tryck i det konstigt nog. Gillar inte helkroppspass egentligen men det där gick ju kalas. Kände mig stark. Nu när vi börjat o renovera här hemma så kommer det nog mest bli konditonsträning. Känns som om det får bli lite som det blir just nu. Men vill verkligen röra på kroppen. 
 
Har annars väkt o mät mig lite. Har typ 2 kg kvar till innan graviditeten och ca 4-5 kg kvar till "dröm"vikt om jag nu ska ha någon. Ändå en liten sporre. Vill bli tajtare så det kan ju vara de där kilona som behövs tappas för o komma dit utseendemässigt. Vad vet jag men det återstår och se. Imorgon bitti blir det iaf barnvagnsrace.

Dagens form om man får spänna lite 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0