Tillbaka till vardagen

Åh jag är så tacksam över den livstilen jag har valt att leva. Nu när dessa storhelger är över så är man tillbaka som vanligt igen med maten. Jag älskar mat, inte direkt någon nyhet och jag passar mer än gärna på att äta när det går men nu när allt är över så är man tillbaka i vanliga rutiner igen. Jag älskar det!
 
Körde ben imorse. Gick riktigt bra och bara älskar när jag får sådan där härlig kontakt i röva. Lastade på rätt bra. Fick även lite hjälp med mina utfall. Balansen är ju sämst så man vinglar ju omkring som en dåre men fick lite tips av en av PTna så ska öva som bara den nu. 
 
Nae ska snart ge mig ut för en promenix!



 
Nu kööööööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0