Dag 1: Vem är jag?

Ja, vem fan är jag? Förutom att jag är en tjocksmock kan ju säga att jag heter Emma och är 21 år och bor i en liiiiiten håla utanför Norrköping vid namn Finspång, även kallad äggskallebyn.


Fritid
På min fritid (har ingen just nu) brukar jag fotografera. Det är en av mina stora intressen och har hängt med mig ett bra tag. Har även en fotoblogg som jag använder mig av för att lägga upp mina bilder. Är mest, eller det är typ bara människofotografering jag pysslar med.

Här har ni några bilder jag har tagit:

Förutom fotografering så är ett av mina intressen att träna. Älskar det. Tycker om att röra på mig och få köra slut på kroppen. Håller även på att tecknar och intresserad av inredning, smink och naglar.

Min personlighet
Ja vad ska jag säga om den. När jag är glad, då är jag verkligen GLAD med massa energi. Men så fort något går imot mig blir jag som en ilsken hyena/PMS-kossa. Så jag tycker synd om min sambo som lever med mitt humör. haha. Men tycker om att vara social och känner väldigt mycket folk. Är även en typ-människa. Säger ordet TYP flera gånger i en mening och är väldigt bra på att svära. (hemsk jag är). Vad det gäller mitt självförtroende så är det lika med NOLL. Har nog aldrig haft ett heller.

Kommentarer
Postat av: Jannica

Du är vacker med!!!

Shit, nice bilder du tar :):)

2011-02-10 @ 21:15:21
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Fiiin du är!

2011-02-10 @ 21:50:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: anna

vad söt du är! Jag vet faktiskt vart den där bondhålan Finspång ligger, (kommer nämligen från norrköping) lycka till med viktnedgången!!



Från en som kämpat, gått ner 25 kilo men fortfarande kämpar mot demonerna (mat och allt som är gott)

2011-02-10 @ 22:26:43
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

tackar :) men gör du typ så, att man kan tvinga dig fota en?? haha :D

2011-02-10 @ 23:09:24
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0