Dag 7: Mitt förhållande till godis/snacks

Jag är i regel mer en matmänniska helt klart. Som jag även sa i "Dag 6: Mitt förhållande till mat"-inlägget.

Dock tycker jag om chips väldigt mycket. Sourcream onion är så jävla gott. Men försöker att undvika det just nu. Men jag har aldrig varit en godisälskare, då äter jag hellre en god måltid.

Jag är ingen heller en typisk tjej som älskar choklad. äter aldrig choklad. typ i alla fall. Så förstår inte riktigt på de som typ skulle dö utan choklad. haha

Kommentarer
Postat av: Livsvis

Alla är vi olika! Har varit en riktig godisgris - bara slukat allt vad godis heter.... Men efter början på min LCHF-resa, så är mitt godissug som bortblåst o:)

2011-02-20 @ 11:23:04
URL: http://livsvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0